Yesilim canım snei çok iyi anlıyorum benim bebegimde 15 gün küvezde kaldı tarifsiz bir acı çekmeyen yaşamayan anlayamaz çok zor Allahım sana sabır versin sende benim gibi kendini salmayıp bebeğini düşünüp ona süt yetiştirmeyi düşünmüşsün inan herkes kolayı seçiyor şimdi direk mamaya başlıyorlar ama şuan sütün bebeğine antibiyotik daha kolay toparlıcak böyle düşün tüm bu acılara deger. Benim kzmda çıktı ememedi yani gögüs ucum yoktu tutamadı 4 ay sagmak zorunda kaldım. Ama sagmamın sütümün çoğalmasında çok faydası oldu minicik dogan kızım 5 6 aylıkken tombiş bir bebek oldu Allahım bebeğinize şifa versin tez zamanda toparlayıp yanınıza gelir inşallah.