Nur_nur06 4 5 gündür şiddetlinin agrısı yaşıyorum tansiyonum ölçtüğümde genelde 12 ye 7 falan çıkıyor sağlık ocağında 12 falan gebeler için zararlı dedi kendi doktorum 14 e kadar normal dedi sizce ne zaman ciddiye almalıyım baş agrısınu sebebi ne olabilir
Eliftmzkrkmz Nur_nur06 artan kan basıncından dolayı baş ağrısı çok normal.benim tansiyonum 11-7 seyrediyo hep ama başım sürekli ağrıyo. Vücuttq kan arttığı için normalmiş