Mhtpctn 15 haftayım ağzımda hala o acı tat yutkununca ıcıme ıslıyor sankı nedenı nedır doktoruma yazdım cevap vermıyo sınır bozmaya basladı artık
Aygul01 Mhtpctn öyle seylere cevap vermeyebilirler yoğunluktan randevuya gittiğinde sorarsın. Doktora acil durumlarda yazılır yada aranır bu acil durum değil. Ama içtiğin haplar ilaçlar varsa genelikte acı tat o yüzden oluyor.
beriufuk Mhtpctn bendede vardı 4 ayım bitince gecti şükür cok zordu gercktn. sureklı agzıma sekerlı sakız cıkolata asla bos bırakamıyordm gecer inşallah sizinkide
Nfshll Mhtpctn canm o ılk aylar da oluyor bende vardı artık su bıle ıcemez hale gelmıstım. Ama 4. Aydan sonra gectı çok şükür sımdı 6. Ayımdayım ve çok şükür herseyı yeyıp ıcebılıyorum 😊 gecıcı yanı azıcık sabır sadece 😊
Mhtpctn Aygul01 gittiğimde unuttum sorucaktm asırı olmaya basladı cunku ıctıgım ılaclardan sanmıyorum olsa sureklı olur arada gıdıp gelıyor cunku bu aralar yone olmayanbasladı
Mhtpctn beriufuk ben tatlı da yıyemıorum nanelı sakız felan hoc bırı olmuyor mıdemı bulandırıyo hepsi o yuzden ne yapcagımı sasırdım bendee