Bende avrasya gop duygu umut eraslana gidiyorum. Yani ben de memnunum. Gerçi ilk gebeliğim memnun olmamamı gerektircek ne olabilir bilmiyorum. He waaaoww ilgili mi onu da bilmyirm gerçi 😅 ayda bir kontrollerım var gerekli bilgileri veriyor 15 dk sürüyor yada sürmüyor görüşmemiz bu kadar. Gerçi sorunlu bi gebeliğimde yok çok şükür belki olsaydı o zaman ilgi alaka kısmına bakalbilrdim diye düşünüyorum.