Bedii Kızlar sabah 10 da oldum cis yaptım ama gaz cıkarmadım yürügüs te yaptım bolbol napayım Baska??
Bicanbehiye Bedii ben 2 gün cıkartamayınca doktor serum vermişti cart curt istesende tutamıyorsun sonra 😁😁😁
Neslihan__33 Ya gaz çıkarırken eşin, annen, kayınvaliden vs odada illa oluyordur yanlarında nasıl oluyor ki🙈
FNuribrahim Neslihan__33 insan kendi canının derdine dusunce valla odada kım olursa olsun canım 😂 O agrılardan kurtulmak ıcın herseyı yaparsın gozun kımseyı gormez sezeryan zor ıs