Kızlar bir haftadır ayak topuklarım da çok ağrı var. Özellikle sabah kalktığım da yürüyemeyecek kadar. Parmak uçlarıma basarak yürüyebiliyorum. Tüm enerjimi alıyor. Topuk dikeni mi diye düşündüm ama doktorum iki ayakta birden olmayabilir falan dedi bizlik değil dedi ne yapsam nasıl geçer bilemedim 😔