hepimom Selam, Haftadayim, sol ayak bilegim sismeye basladi. İnternetten okudugum kadariyla gebelige bagli sisme iki tarafta da oluyormus. Sizde sislik var mi? Normal mi ne dersiniz
ArasveAnnesii hepimom Bende 36 haftalığım. Haftasonu biraz fazla yorulmuşum sürekli ayaktaydım falan ayaklarım davul gibiydi benimde sağ ayağım ve bileğim daha çok şişiyor. Tabi şu an geçti çok şükür
esenyamandaa Aynı sorunu akşam yaşadım ilk defa. Sol ayak komple şişti sağ ayakta birşey yok. Anlam veremedim