Benm 16. Haftamda kahverengi leke gelmeye başladı tabi ki önemseyip doktora gittim progesteron verdi 3 gün çok çok az leke tarzında kahverengi geldi 4. Gün hiç gelmedi 5. Gün gece yarısı bayağı bi kırmızı pıhtılı kanamam oldu doktora yine gittim bu sefer iğne de yazdı hala kahverengi akıntım devam ediyor