Melisaaat Kızlar 29.haftamıza başladık bugun ve üçüncü kere oluyor bu ayakta şişlik ilki bayramda olmuştu sonra iki hafta önce oldu geçti şimdi üçüncü kere yine oluyor özellikle sağ ayağımın üstü ve bileğe doğru iç kısmı solda da var geçen kontrolde söyledim doktoruma olabilir normal dedi ama bazıları da dahiliyeye görün diyor her hangi bi şeyin belirtisi olabilir mi benim gibi olan var mı
hunilimom Melisaaat eğer ayakta felan çok kalıyorsan ondan olabilir canım tansiyonuna baktır bol su iç artık yavaş yavaş ödemler olmaya başlar daha fazla ilerlemeden dikkat et canım tuzu kes 🌸
Masalin_annesi Melisaaat normal heleki belli zamanlarda oluyorsa yani ayakta kaldığım hamur işi fazla tükettiğin tuz falan dikkat et tansiyonunu ölçtür ara ara 😊♥️ Geçmiş olsun
Busrasalt Melisaaat hiç dahiliye falan kafanı karıştırma derim ben 35.haftadayım ayaklarım bileklerim davul gibi bugün doktor kontrolüm vardı doktorum gayet normal çok olursa ayaklarını düz duvara havaya doğru uzat dedi çünkü rahim büyüdüğünden ayaklara kan gitmesi zorlaşıyormuş ben eşimin terliğini giyiyorum düşün ve ayak numaram 36ydı
tugce0606 Melisaaat canım bende 29.haftadayim geçen memlekete gitmiştim çok iş yaptım orda tek başıma orda farketmedim ama eve gelince birkaç gün önce ayaklarımı tanıyamadım Shrek gibi olmuştu ayaklarım çok komikti 🤦🏻♀️🤣 neyse 2-3 günde indirdim evimde iş yapmadim yemek harici gece yatarken iki yastık koydum bol bol dinlendim geçti şükür ya nasıl ağrı yapıyordu
Merve_zynp Bol su iç canım bende de oluyordu bi kovaya 2 yemek kaşığı kadar elma sirkesi döküp soğuk suda beklettim aşırı derece rahatlattı hem şişlik hem yanma geçti tavsiye ederim
hepimom Benim sol ayagimda sislik oluyor, 30. Haftadayim. Sagda hicbir sey yok. Boyle olan var mi, tek tarafli ayagi sisen?
Smyrsrht Valla bende 29 haftalığım ve ayaklarım çokça şişiyor ayakkabılarım ayağıma olmamaya başladı çok sinir oluyorum su da içiyorum tuzu da az tüketiyorum ama soğuk suyu denemedim daha
Melisaaat tugce0606 bende sürekli evdeyim yaptığım işler maximum ütü çamaşır yemek ama anlayamıyorum tam nedenini bıngıl bıngıl oldu 😂
Pnr22 Melisaaat 37.haftaya giricem 2 haftadir ayaklarimda inmek bilmeyen şişlik geçmek bilmeyen kramlar var yani bildiğiniz topal yürüyorum ne ayakkabı ne de terlik giyemez oldum 🤦♀️🙇🏻♀️
Melisaaat Pnr22 sizin yine az kalmış allah sağ salim kavuştursun💜 bizim eylül başında kısmetse o zamana ne olcaz kim bilir 😁