Merhabalar bugün doktora gittim yine bebeğin kalbi olması gerekenden hızlı atıyordu 1 hafta önce de böyle olmuştu serum dan sonra düzeldi ama 2 gün sonra için tekrar çağırdı yine yüksek çıkarsa hastaneye yatıracaklarını söyledi böyle bişey yaşayan varmı sizce kalbi neden hızlı atıyordur çok korkuyorum bu arada 37 haftalık hamileyim