Yasanixxxx İkili testi arkadasımın pozitif cıktı bebek risk tasıyor demisler bebegin kesesinden su alacagız demisler yaptırmalımı sizce ??
Rabia-03 Yasanixxxx pek anlamam ama üstte kalsım diye yazıyorum canım keseden su aldırmak zararlı dıye duymustum maddı ımkanı varsa nift testi yaptıra bılır inşallahda hayırlı sonuçlar alır mevlam saglıxakla kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Gunsss Yasanixxxx Allah yardımcınız olsun. Sıvı almak düşük riski taşıyor diyorlar. Maddi durumu iyiyse fetal DNA yaptırabilir 3000 TL civarı
Meriwa Yasanixxxx canm sıvı alınması int de araştır enfeksiyon kapma riski var 3-4 lületi detaylıyı bekleyin yaptırın
Hulyaserkan Yasanixxxx bende bugün gittim ikili test sonucumu almaya babada aynı şeyi önerdi doktor 16 hafta olunca sıvı aldırmam inşallah