Kizkar 33+4 um sabah kalktığında sanki idrar sıkışmışım gibi bir baskı vardı alt tarafda boyle ev gitmek istersin sıkışırsın ya idrarını tutmaktan ağrır öyle bir ağrı var yaşayan oldumu acaba üşüttüm mu diyorum akşama kadar böyle ağrı oldu hemende hastaneye gtmek istemedim büyüyor ondan diyorlar ama gecede üstünü açmışım sabah uyandığımda açıktı diyorum usuttugumden mi agriyor cuma gubu kendi doktoruma randevum var acilede gtmek istemiyorum yasayan oldumu acaba boyle