Nns Canım 3 hafta önce gittim ben virüsten dolayı hastaneye sadece hastayı alıyorlardı girişte ateş ölçümü yapıyolardı sadece hasta giriyodu hastaneye. Ama virüsten önce benim yengem doğum yapmıştı annem abim hepsi bir girmişti ultrasona çekmişlerdi de video falan. Şimdi aliyolar mi yaninda birini yoksa hala dışarıda mı bekletiyolar bilmiyorum yarın gidicem bakalim😇