Hamileanne Merhaba doktorum geçen ay dkh verdi bulantı yapıyor diye yarıda kestim diye iki hafta adet gördüm ve bitti ve şuan 37 gündür adet görmüyorum yaşayan var mı bunu hiç adet olmicam diye korkuyorum artık 😞
Blossom Hamileanne Yarıda bırakmak böyle sıkıntılara sebep olabiliyor maalesef. Mide bulantısı için yatmadan önce içmeniz yeterliydi. Doktora gitmediniz mi bir daha?
Ozdmrkbraa Hamileanne doğum kontrol haplarını doktor gözetimi olmadan bırakırsanız adet dışı kanama yaşarsınız gecikmenizin olması da normal döngünüz değişti çünkü eğer ilaç yan etki yaptıysa doktorunuza danışmanız gerekiyordu. Korkmanıza gerek yok tekrar adet görürsünüz gecikmenizin olması normal durum bence çünkü bende yaşadım
Hamileanne Ozdmrkbraa o kadar pişmanımki anlatamam aptallık ettim bilemedim bıraktım yarıda başıma gelmeyen kalmadı
Ozdmrkbraa Hamileanne normalde ilacı ilk bıraktığımda yani bitirdiğim de 15 günde bir oldum 2 ay sonra üst üste gecikmelerim oldu 2 ay da bir olmaya başladım adet düzenlemesi için doktora tedavi için gittiğimde adet gecikmesi şikayetiyle gebeliğimi öğrendim en son gecikmem öyle sonuçlandı 🙂
Ozdmrkbraa Hamileanne bir daha yapmayın yumurtalıklarınız çok değerli eğer bulantı yaparsa gece yatmadan içmeniz yeterli olur
Hamileanne Ozdmrkbraa baya düzeni bozmuş moralim bozuldu😞 ama sizin için çok sevindim sağlıkla alın inş kucağınıza ❣️
Ozdmrkbraa Hamileanne kullanmak kötü değil ama istersen istemez yumurta tembelliği oluşturuyor uzun süreli kullanım da
Ozdmrkbraa Hamileanne inşallah canım benim ama benim ilk adet olduğumdan beri hep düzensizdi senin ki düzenliyse koşa süre de düzene girer arada tekler o kadar
Senaesmer Asla kafanıza göre bırakılıp başlanıcak bir hop değil bütün hormonlarınızı düzwnliyor böyle şeyleri doktora danışmadan yapmayın sonrasında pişmanlık çekersiniz.