Uysal_ Muhammedfunda9720 ben 16. Haftamdan beri kullanıyorum 32.haftamdayim sadece acıyı alıyor iniyor sonra hop bı daha artık basurumla yaşamaya alıştım ayrılmaz bir bütün olduk.🙄😄
Uysal_ Muhammedfunda9720 Yani bilemem bende gitmiyor baya küçülüyor sonra bir bakıyorum büyümüş ve benim hiçbir kabızlık veya sindirimsel problemim olmadığı halde kurtulamadim şu hemoroidden.
Muhammedfunda9720 Uysal_ benım de aynı daha iki gün oldu ya acısından çok psıkolojık olarak çöktüm içine de girmiyor sokmak lazımmış ameliyat çözüm olur mu acaba