Merhaba arkadaşlar. Bugün randevum vardı doktoruma da bu kan sulandırıcı oksapar iğneyi bulamadığımız için hibor 5000 yazdı. Benim de içim hiç rahat değil içerik olarak aynı değillermiş çünkü. 17+5e kadar sorunsuz geldik çok şükür. Daha önce 2 tane kaybım var tekrar aynı acıyı yaşamak istemiyorum. Çok tedirgin oldum aranızda hibora dönen var mı? Yada başından beri hibor kullanan?