-1betula İyi akşamlar hanımlar. 2 gündür bütün gün oturarak iş yapıyorum.sadece uyumak için yatıyorum yani ayaklarım ve ayak bileklerim çok şişti. Ne yapabilirim? Öneriniz nedir ? 31 haftalık gebeyim
Meriwa -1betula canm tuzunu azalt bol su iç yürüyüş yap ayakta kalma ve otururken de ayaklarını uzat koltukdan aşağı sallandırırsan da yapar
Hasibedenizli musti28 karpuz şeker oranı çok yüksek bir meyve olduğu için fazla tüketildiğinde ödemi tetikleyebiliyor
Hasibedenizli Benimde ödem sorunun var doktor bol bol su dedi ve tuzdan uzak dur dedi tek çare bunlar