Zeynep_cagdas Merhaba güzel anneler, aranızda bu hastaneye giden var mı? Ben doğu görevindeyim ancak memletime geleceğim ve yakındaki en iyi hastane olarak burayı buldum. Gidenlerden tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum. ❤️
Kbrakbra Zeynep_cagdas canm ben karabukteyim ve medikara gidiyrm erdinç beye , ben memnunum ama diğer doktorlara giden arkadaşlarımda var onlar da memnun hatice hanım ve şerife hanımdan
Kbrakbra Zeynep_cagdas Ben devlet hastanesine de gidiyorum , yani en başından beri ikisine de eş zamanlı gittim hep orada da bir sıkıntı yaşamadım engin beye gidiyordum orda da ondan da çok memnunum mesela
sinemvidinli Zeynep_cagdas Merhabalar ben de medikara Şakir beye gidiyorum. Devlet hastanesi kadar kalabalık olmuyor bence. Benim ikiz gebelik ve kronik rahatsızlığım olduğu için Şakir beyi seçmiştim iyi ki de onu seçmişim.
Zeynep_cagdas Canım bir de bu virüs dönemi, hastane durumu nasıl kalabalık oluyor mu? Eşiniz de muayeneye giriyor mu? Genel ilgi alakadan memnun musun, doktoruna güveniyor musun?
Kbrakbra Zeynep_cagdas hastane normal kalabalikta canm kendine dikkat edecen, eşim giriyor içeriye o konuda sıkıntı yapmıyorlar, ilgi alakasından çok memnunum
Zeynep_cagdas Kbrakbra anladım canım, ben de Zonguldak çaycumadan geleceğim kontrole, doğumu da orada düşünüyorum inşallah o günleri görebilirsem. Merak ediyorum 🙈
Kbrakbra Zeynep_cagdas bende Gokcebeyde oturuyorum aslında canm ama ailem karabukte olduğu için birde karabukte çalışıyorum git gel yapıyorum o yüzden kontroller doğum falan burda olacak inşallah. Caycumada da var diye biliyrm ama doktorlar falan nasildr bilemiyrm tabi