27+6 olduk bende 27’ye girdiğim an bebeğin hareketlerinin yavaşladığını hissettim. Kafaya takmaya cok düşünmeye, hareketleri saymaya başladım sonra tabi dün hastaneye gittim her şey cok normal dedi doktor oyle rahatladım. Eğer iciniz rahat etmezse sizde gidip bi kalp atışlarını dinleyin. Bence aynı benim gibi hicbir problemi yoktur :) doktor stres yaptıkca hissetmezsin dedi cok kendini dinleme dedi