Allah analı babalı büyütsün canım, normal doğum şans işi resmen bende ilk hamileliğimde normal olsun çok isterdim bide kalıplı boylu poslu biri olduğun için doktor kesin normal olur dedi. Ama maalesef gece suyum geldi hastaneye gittik 2 cm açıklı vardı. 6 saat geçmesine rağmen hiç ilerlemedi ben sancı çekmeye başladım ama nstde hiç gözükmediği için doktor suni sancı verelim dedi. Anam o ne öyle yatarak karşılıyorum çatalda ben 60 I görünce dayanamadım çabuk çıkarın bunu diye bağırdım doktorumu çağırdım ben yapamam kalbim dayanmaz dedim. Sezaryen oldum, valla gayet memnundum çünkü normalden hiç bi fark yoktu hep bebeğimle ben ilgilendim. Şimdi ikinciyi Allah izin verirse 25 gün son yine sezaryen olacam bakalım inşallah ilki gibi olur.