Hayal123 Hayırlı akşamlar kızlar.. 17 haftalık hamileyim..dun haşhaşlı kraker yedim çok canım isteyerek..çok abartmadan..daha sonra aklıma takıldı acaba bir zararı var mıdır diye. Bu haftalarda hangi gıdalara dikkat etmek lazım acaba🙄
NaimeYilmaz Hayal123 yemedıgım bırsey yok acıkcası cıg et veya az pısmıs urunler yenmemelı kesınlıkle salam sosıste yenmemelı ve yanlızca pastörize ürünler tuketılmelı.
NergizUs Hayal123 selam , telaş yapmana gerek yok aşırıya kaçılmadığı sürece hiç Bir zararı olmaz canım.
Tuba704 Hayal123 bende henüz başındayım gebeliğin ama isim vermek istemediğim abur cuburlarda dahil olmak üzere herşeyden az az yiyorum kısıtlamadan zaten bebeğe gidene kadar süzüle süzüle 😊 Yeterki abartılmasın
NaimeYilmaz Betul İyice pişiriyorsan sorun yok elbet gunde en azn 4-5 kofte buyuklugunde et tavuk veya balık yememız lazım zaten. Ama az pişmiş veya salam sosıs tarzı urunler yasak gebelıkte