Bugün 38 haftalik olduk dünde devlet hastanesinde kontrolüm vardi nstye bağlandım öyle detayli bi aciklama yapilmadi haftaya tekrar gel dediler nstye baglandiktan sonra kalktigimda bacaklarimin agridigini fark ettim dünden bugune de gecmedi hala bacak aralarim cok agriyor yürurken bile zorlaniyorum hamileligin son zamanlarinda normal mi acaba bu bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi ?