Arkadaslar benim sorum var sizlere. Bu ara herseyden tiksniyorum kokular beni cok rahatsız ediyor en basitinden muz bile iğrenç suan benim için hadi kedi mamasısını esime koyduruyorum ama kedim de kokuyor geliyor cok uzuluyorum yavrucuğu gönülden kucagıma alamıyorum küsüyor daha 2,5 - 3 aylık
acaba kedimi yıkasam mı :( ben daha cok yeniyim evde kedi konusunda ama hamilelik ve tiksinti beni cok zorluyor koku konusunda kedi anneleri ne düşünüyorsunuz yıkama konusunda