SeHer1909 10gün kalmasına rağmen çok çok az bişe ödemiştik çok şaşırmıştık, kalp ve beyin ameliyatlarının büyük kısmınk devlet karşılıyormuş onu öğrendik sonrasında. Babam bağkur emeklisi onunla ilgisi varmı onu bilmiyorum ama canım. Biz çok memnun kaldık, hem tedaviden hemde ilgilerinden, hastane desen çok temiz👍🏻 Bence bi sorup bilgi alın isterseniz