Aysglaslnts İyi akşamlar 😊 Hastanede giymek için 2 adet takımmı aldınız acaba nasıl bişey almak lazım
Hurim07 Aysglaslnts ben bitane bime gecelik takim gelmiş boyle pembis bisey gördünmü bilmiyorum onu aldim tam yenj annelik bisey😄 bide lohusa takimi aldim ikisini 120 odedim şansımıza koronodan dolayi indirim yapmışlar 😄2 takım yeter ya
Zlhb Aysglaslnts üç tane lohusa takımı(hastane için) ne olur ne olmaz diye iki tane normal takım aldım(Ev için)
Kbracoskun Aysglaslnts ben 2 adet elbise tarzında 1 adet de pijama takımı aldım fazla koymanın sebebi de bazı kadınların kanaması olabiliyormuş üstüme geçer falan diye koydum