Selinbugra korkulacak bir şey değil bende de oluyordu. 2. Trimesterde geçti doktorunuza söyleyin magnezyum verecektir. Şuan 3. Trimesterdeyim ve yine başladı yalancı kasılma onlar ağrı yoksa sancı yoksa önemsenecek bi şey değil. Herkesin hamileliği bir değil böyle olup erken doğuranla veya düşük yapanla kendinizi sakın kıyaslamayın😉😌