Az önce sol gögüsümde ve sırtımda kramp Çarpıntı Şikayetiyle hastaneye gittim acil de bitek ekg çekildi nabız ölçüldü Dr geri gönderdi. Hamile oldugum icin müdahale edilicek bişiy yok dedi ama hala sol koltık altımdan gögsüme dogru agrılar giriyor zonklama şeklinde çok tedirginim ne yapmam gerekiyor . Hormonlardan olabilir mi ? 12+3 günlük hamileyim