Arkadaslar merhaba . 22 hafta olduk bugün doktor kontrolü vardı . Bebeğin kordonunda normalde 3 damar olması gerekirken bizimkinde 2 damar varmıs . Yani bir atardamar ve bir toplardamar. Doktor bunu söylediginde sanki dünyam karardı . Kilosu az yada gelişimi eksik olabilir dedi cok korkuyorm. Benm gibi durumda olan yada yasayıp görüp geciren varmı lütfen yardımcı olun😞😞