Tunazeyneb Kızlar rahminde hem perde olup hem de yapısal bozuklukla sağlıklı gebelik geçiren var mı bu durumda olan çok fazla insan var aslında ama çoğunun haberi bile olmuyor bu durumdan sizden varsa tecrübelerinizi paylaşmanızı istiyorum 🌷
Deryamom Tunazeyneb çift rahim ve perde var bende de operasyonla perde alındı öyle gebe kaldım şuan 16+4 teyim bir sıkıntım olmadı bu aşamaya kadar inşallah zamanında kucağımıza alırız bebişlerimizi
Drydrya Tunazeyneb görümcemde de perde vardı çift rahimliydi hamileliği biraz zor geçti erken doğum yaptı çift olduğu için bebeğe yer yoktu daha fazla. Ama çok şükür bebek çok sağlıklı
Mrv2 Tunazeyneb canım iki düşüğümden sonra doktorum rahim filmi istedi şekil bozukluğu var rahmin t şeklinde bu yüzden olabilir düşüklerin dedi operasyon için hazırlanırken o ay hamile kaldım şuan 27 haftalık ikiz bebeklerimi bekliyorum çok şükür bi sıkıntımız çıkmadı şuana kadar üzme kendini Allahım öyle bir zamanda nasip ediyor ki senin de gönlünce olur inşallah 🙏
cihangirsmom Ben hem perde hem çift rahimliyim 12 haftalık hamileyim suan icin bir sıkıntım yok çok şükür insallah ilerde de olmaz erken doğum riski oluyor genelde ama umarım yaşamam öyle bişey 😊
Esraca Bende de perde var dr um erken doğum olabilir dedi baştan beri riskli gebelik olarak geçiyo benim 17+1 bakalım ne olcak inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🙏
Tunazeyneb Esraca doktorunuz neler tavsiye etti bu süreçte tamamen yatak istirahati mi bi kısıtlama oldu mu
Esraca Tunazeyneb benim 11. Hafta da kanamam oldu progestan kullandım kanama durdu ama uzun yolculuk ilişki yürüyüş yasak genelde yatıyorum vc ve yemek yemek dışında dün gittim kontrole yasaklar devam 15 dk hafif yürüyüş olabilir dedi evde bide erken doğum riskin olabilir dedi canım
Tunazeyneb Mrv2 bende hamileyim ama daha yolun çok başındayım inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız🌷
Mrv2 Tunazeyneb amin canım inşallah moralini yüksek tut beslenmene çok dikkat et doktor seçimin bile sana moral verenden yana olsun 😉