hifaeslem Bncede hamilesin ben okdar test yaptım ki hiç bu kadar koyu olmadı digerleri de sıvı alımı hormonu azaltms olabilr hayırlı haberlerini bekliyrz
Limonumsu hifaeslem inşallah öyledir zaten 2.-3. Testi yapmak için bol sıvı aldım hemen idrarım gelsin diye hiç seyredeceğini düşünemedim sabah kan verecem inşallah hayırlısı olur hakkımda sonucu buraya yazarım her ne olursa olsun 🌸
ttuceee Tugce1803 bnm ikinci bir oglum var onda acayip bacak sag kasik agrisi vardi annem en başından erkek olucak dedi erkek cocuk sağ sol kasik agrisi yapar diyolar ne kadar doğruysa artik bnde ve ablamda tuttu bu durum ama bunda cok farkli bacak kasik agrisi hic yok
Tugce1803 ttuceee kasık ağrım hiç olmadı benim ama şu 1 haftadır berbat durumdayım sol kalçam dikine böl ikiye o çizgi çizdiğimiz yer ama böyle bir sızlama yok bi kere ayağa kalktım bacağım tutmadı yatağa düştüm🤦🏻♀️bi poşet bile taşıyamıyorum orası sızlıyor
ttuceee Tugce1803 benimde eğilip kalkarken oluyor bazen doğrulamıyorum yigiliyorum yere senin anlattigin ayni yer dun hatta bunun icin post actim bir kac kişide daha olmus ilerleyen haftalar gecmis umarim bizimde gecer yarim kontrolum var sorucam doktora
Tugce1803 ttuceee bende yarından sonra gidicem durulacak gibi değil artık🤦🏻♀️magnezyum geçirmedi başka bişey mi var diye düşünüyorum🤷🏻♀️yarın gidince bana da haber eder misin
Hnfth Limonumsu comfort gebelik testi güvenilir değil bence yarın hemen kan var diğer testler daha sağlıklı 🥰💗 inşallah hamilesindir bence hamilesin bn hamile olmadığım ayda comfort test yaptım çok hafif silik çıktı adet olmuştum
ttuceee Tugce1803 tabiki yazarim bu postun altina. fizik tedavi doktoru arkadaşım var ona sordum bn ilk başlarda olabilir 3 aya kadar agriyadabilir sinirlere baski oluyo dedi bakalim yarin kadin doğumcu ne dicek
Hayalbebek Limonumsu Bence yap bekleme sabahı bende adetime 3 gün varken gece 12 den sonra öğrendim idrarda inanmadım 3 tane yaptım varsa çıkıyor zaten
Limonumsu Hayalbebek 3. Testi de yaptım canım biraz yukarı da o da var ama onda da herhangi bir çizgi çıkmadı sadece ilk yaptığım çift çizgi diğer 2 si tek çizgi silik bile yok
Hayalbebek Limonumsu yoksa kaç test yapsan çıkmıyor çıktıysa vardır bişeyler ama diğer test için iyi dememişler sanki kaset şeklinde olana inan neye inanırsan o olur allahım inşallah hayırlı sonuclanır🙏🙏💖💖
Tugce1803 ttuceee benim eşimde sinirine baskı oluyodur dedi ya da belinde sıkıntı vardı bilmiyoduk dedi bakalım yarından sonra öğrenicem☺️
Yenibebekyeniheyecan Limonumsu bende bu hamilelikte öyle oldu Allahtan hayırlısı ama bendede aynı olduğu için bence hamilesin
Berfin_kycn Limonumsu aminn bildiğim kadarıyla bi testte silik bi testte hiç olmazsa kimyasak olabiliyor o yüzden söyledm inşalh da değildir
Merakliana Limonumsu bu confort hakkaten değişik bir test bence de yanlış bana da negatf cıkmıstı pozitifken. Ama ilk test dogru hemde ne dogru 😍
Limonumsu Hayalbebek zynb_ozkn Merakliana AATozarr Anneolmayahasret kan sonucum çıktı arkadaşlar hcg 29.47 🥰🥰 hepinize teşekkür ederimmm
zynb_ozkn Limonumsu canım valla yoksa ne de yapsan çıkmıyor ama bunda çıkmış ben ilk çizginin gölgesini bile görünce anladım hamile oldğumu çünkü bu süreçte bazen adet olmadan bile insan test yapıyor heyecanlanıyor istiyor bence vardır swn kan ver stres de yapma
Limonumsu zynb_ozkn bende de öyle oldu 3 -4 gündür hafif hafif kasık ağrım var normalde Sadece adetimden bir saat önce ağrır 3 gündür adet olacam sanıyorum bu gün içimden test yapmak geldi şimdi de sabırsızlıkla sabahı bekliyorum hayırlı haberler alırım inşallah