ttuceee Tugce1803 kaç haftaliksiniz ayni sorun bnde var oglum da sol bacagimdi simdi bunda sol kalcam kuyruk sokumunda doğru eğilip kalkarken berbat bir agri
Tugce1803 Anneolmayahasret yok ya birden oldu ve hiç geçmedi doktor magnezyum yazdı kullan ama çok da kullanma dedi inadına daha da arttı 🤷🏻♀️
Anneolmayahasret Tugce1803 ay gecmis olsun kuzum gecer ins yakinda. Minnos nekadarlik oldu kiz konusamiyoz ne zamndir🐣🐣🥰
ttuceee Limonumsu ucuz olan test doğru bnce onlar genelde pozitif sonuçta yanilmiyo adetten 4 gun once yaptim bn hep seninki gibi cikti hamileyim
blueberyy00 Limonumsu comfort da sanki silik golge cizgi var yoksa benmi yanlis goruyorum ekran parlakligini sona kadar açıp baktım sanki silik gölge cizgi var gibi göz yansıması da olabilir tabi bendeki
Limonumsu Testte en ufak bir siliklik bile yok galiba ilk test yanlıştı ben anlamadım idrarda beta hcg olmasa pozitif çıkmaması gereken bir test bu kadar belli nasıl oldu hiç anlamadım 😔
Anneolmayahasret Limonumsu silik cikmis canim yarin sabah git bi kan ver en kesin sonucu ozamn alirsin
Mhtpctn Limonumsu ilk teste gore var gıbı ama ıkıncıde yok enteresan bı test daha yap yada kan tahlılı yaptır en ıyısı kesın cozum
Limonumsu AATozarr Anneolmayahasret inşallah öyledir ama 3. Testte hiç bir çizgi yok silik bile değil ama inşallah öyledir çokça dua ediyorum hayırlısı olsun hakkımda
AATozarr Limonumsu Bence netin neti hamilesin canım RABBİM gönlüne göre versin hadi güzel haberini bekliyoruz 🥰
ttuceee Tugce1803 6 haftalık bnm de basından beri var son bir haftadır daha şiddetli sizin ne zaman basladi
Limonumsu blueberyy00 yok canım maalesef hiç çizgi yok comfortta ışık tuttum bütün şekillerde baktım ama maalesef yok fotoğrafta belki silik gibi görünmüş olabilir
Babyy1S Limonumsu bence var eğer bozuk olsa pembe cubuk bulanık vs cıkardı erken gebelik.testi almayın normal teste de çıkar ben adetime 1 hafta kala yaptım çıktı normal testte