Meleklk benim başlarda tansiyonum yüksek çıkıyordu strese bağlı yükseliyordu kontrollerde doktorum günde 2 kere verdi ama sonra ilerledikçe kontroller iyi geçtikçe tansiyonum da normal çıkmaya başladı günde 1 düşürdük yine de bıraktırmadı heyecanlandığımda falan çıkmadı tehlikeli dedi beyin kanaması geçirirsin bebeğe birşey olur dedi en önemlisi sana olur dedi bende kullandım. Hep 34 haftalık olduk