Öncelikle doktora mutlaka git kontrole, rahim ağzına ve kesede kanama var mı diye kontrol edilsin. Arabayla gitmiştim bende 20.haftalarda terlik ve rahat şeyler giydim. Yolculukta hareketsiz kaldığımız için vücudumuz şişiyor olabildiğince seni sıkmayacak şeyler tercih etmelisin.