Nursen977 Kızlar olalı 3-4 saat oluyor bugün duş alsam sıkıntı yaratırmı sizce malum havalar dayanılmayacak halde🤦🏼♀️
Tugbabayir Nursen977 bana hemsirem vuruldugu gün su degdirme demisti canım ama internetten baktigimda da 6 saat sonra dusa girebilirsiniz yazıyordu🤷♀️
Tsknaltunts Nursen977 ben ikinci dozu oldum geçen gün bugün banyo yapma mümkünse dedi o kadar ertesi gün yaptım sorun olmadı
Mervelsmet Bende bu hafta olucam 1. Dozu açıyor mu kızlar ben daha hiç hayatımda tetanoz vurulmadim da o yüzden korkuyorum 😂
HtcGB Mervelsmet Ağrı eşiği durumu burada da geçerli. Kimi çoooook ağırdı diyor kimi hissetmedim diyor.😂Bence buradaki yorumlarla değil de daha önceki aşı tecrübelerinizle hareket edin.😊 Zira ben yorumlardan ciddi etkilenmiştim.😂😂
Caglakgl Nursen977 vala canm ben 2 doz da da hemn ev gelip üzerime yarabandı takip duş aldım zaten virüs falan var hastanehe girdim çıktım diye hemen dusumu aldım hiç de bir sorun yaşamadım zaten öyle abartiklari kadar ağrı sızı da olmuyor bence
Sinemneset Nursen977 ben ebeye ve doktora sordum alınıyor ben de aldım hiç bir şey olmadı yok öyle streçe sarmak falan
GnSd Nursen977 Merhaba hemşireyim. Ası olduğunuz alanı ovalamadiginiz sürece bir problem yaratmaz dus almak. Ben de gebeyim ve salgın bir hastalık var aşılarımdan hemen sonra sağlık ocağı dönüşü dus aldım.
Gunsss Hemşire bana da duş alma demişti ama ben nette araştırdım aksine rahatlatır yazıyordu duş aldım gerçekten rahatladım bir sıkıntı yaşamadım.