Tam 39 haftaliğiz.. ama henüz ağrı su yada Nişan gelmedi.. ama karnimda bazen bir yere toplanıyor sanırım kasılma deniyor bu gün çok sık oldu.. hareketleri azalmıştı bu gün hareketlerinde fazla.. Ne yapsak ne etsek bı fikriniz varmı sabirsizlaştim iyice sanırım 😄 sizlerin nasıl gidiyor ?