ipeginannesi Bebeğimin hareketleri o kadar sertki, hem göğsümün altında acı hissediyorum, hem de hem vajinadan hem makattan çıkacakmış gibi hissediyorum. Doğum sancısı böyle bir şey değildir herhalde dimi 😁 34+1 daha çok erkeeen
Cigdemveminik ipeginannesi kesnlkle dopum sancıaı değil bebek acısı bu 😂 bende 33+3 üm kızım bazen karnımı deleck kaburgalarımı kıracak sanıryorm😂
fosforlukalem ipeginannesi daha 31 haftanın sonlarındayız ama aynı durum bizde de var 🤦🏻♀️ Ne sağıma yatabiliyorum ne soluma. Neresi bilmiyorum ama resmen te sırtımda çıkacak yer arıyor. Kemikli bi çıkıntı oluyor. Sırt üstü uzanmaya çalışsam göbeğim jöle gibi fıkır fıkır oluyor. Zaman nasıl geçicek bilmiyorum 😅 Herseye rağmen varlıklarına bin şükür 🥰
ipeginannesi Cigdemveminik fosforlukalem Onların hepsine alıştık, ağrısı sancısı kabulüm 😁 makata ve vajina girişinde sık sık hissetmek beni biraz tedirgin etti. Sanki her an bişey çıkacakmış gibi bir his 🤷♀️
fosforlukalem ipeginannesi bazen ben de çok aşağıda hissediyorum. Eşim filan yanımdaysa ovalatıyorum hemen yukarı çıkıyor. Ben ovalayınca kaçmıyor 😂
Pilge 34.haftanın sonundayım kesinlikle kaburgalarımı kırdıgını sanıyorum😊 hem cok hareketli hem de inanılmaz acıtıyor acımı büyüdükce yeri daralır az hareketi olur dediler ama bizimki tam tersi, 😊