Sda_35 Merhaba kızlar bugün sabahtan beri ara ara peçeteye bulaşıcak şekilde lekelenme yaşıyorum adetime 3 gün var teste erken diye yapmak istemedim bu yerleşme kanaması mı yoksa başka bişey mi merak ediyorum ?
Anneolmayahasret Sda_35 normal gebelik testi yapabilirsin varsa cikar ama garanti olsun dersen erken gebelik testi yap 6 gun oncesini gosteriyo onlar