Sse 37′den sonra iş kanuna göre doğum iznine ayrılman mecburi. Ayrıca 37. Haftaya geldikten sonra 38 39′a kadar çalışabilmen mümkün olmayacaktır diye düşünüyorum. İnanılmaz ağırlaşmış olacaksın ve oturmak bile zor oluyor diyorlar. Artı 37′den sonra her an doğum bile olabiliyor riske atmak gereksiz.