Hase_nan Ayse0007 günü filan belli olduğuna göre Sezeryan olacak ilk doğumunuz mu bebis kız mi erkek mi
Ayse0007 Hase_nan evet sezeryan olacak gebelik zehirlenmesi var tansiyonla ugrastigim icin planli sezeryan istedim bebişim kiz defnemizi bekliyoruz😍 siz hangi hastane bebis erkekmj?
Hase_nan Ayse0007 benim 2. Oğlan olacak Allah izin verirse istediğim hastanedeki fiyat yüksek olunca uncali meydanda olacak gibi şimdilik bi değişiklik olmazsa
Ayse0007 Hase_nan ins hakkinizda hayirlisi olsun uncali meydan halil ilgina vok iyi doktor diyorlar ordaki tulay hanim diye cocuk doktoruda cok iyiymis bilginiz olsun sizinde bizde cocuk doktoruna oraya gelmeyi dusunuyorum.