Merhaba kızlar ben 35+2 deyim. Ama bebek 10gün önden gidiyor.
Sabah kasılmalarım oluyor düzensiz ve ara ara. Geceleri karnım sertleşiyor toplanıyor. Doğum için erken bir hafta mı yoksa bu haftalar da doğum işaretleri görülür mü? İlk gebeliğim olduğu için biraz heyecanlıyım, benzer durum yaşayan tecrübeli annelerden cevap bekliyorum 👶🏼🙏