Kişiden kişiye değişebilir ancak ben kendimde şöyle bir şey yaşadım. Emzirirken çok terleniyor özellikle ilk zamanlar. Bu yüzden özellikle evdeyken emzirme atleti çok daha konforlu oldu. Direk atletle veya pijamayı kaldırıp emzirme yaparken terlemeden dolayı olan bel üşütmesi olmuyor. Ama ben genelde de sadece belinden üşüyen bir insanım. 😂