DilaraLaraaa 19 hadarlık gebeyim devlete randevu alıp detaylı ultrasona giricem fakat çok kararsız kaldım ilgilenmiyorlarmış sanırım yaptıran varmı bu arada Bursa Yıldırım da oturuyoruz
cansel30 DilaraLaraaa özelde yaptır derim devlette 10 dakika olan detaylı ultrason özelde en fazla 45 dakika
Meriwa DilaraLaraaa canm devlet 10 dk bakıyo resim vermedi bana ekranı da göstermedi ama önemli olan sağlıklı olduğunu bilmekse şükür görmesem de olur ama özelde ekranı ceviriyo görüntü veriyo tane tane anlatıyo 300-500 verdiğin için anlatıyo oda sağlıklı diyo seçim senin
DilaraLaraaa cansel30 bende çok kararsız kaldım açıkcası özelde de muayene hariç 345 lira dediler devlete de hiç güvenmiyorum 🙄😐
cansel30 DilaraLaraaa ben geçen çarşamba özelde girdim 400 lira verdim canım manesef fiyatlar öle ama memnun kaldım
Meriwa DilaraLaraaa valla ben 16 nisanda gittim tam virüsün pik olduğu zamandı 3 kişi vardı koca radyolojide 😄 ona rağmen vermedi resim bende ortam tehlikeli diye sormadım doktor söyledi boyutları şu bilmem nesi şu diye hemşiresi yazdı bana kağıt çıktısı verdi kendi doktoruma gösterdim hersey normaldi yani