Arkadaşlar merhaba ben 20 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim bugün doktora gittim ve doktorum tatlil verdi ama bunun yanında direk kan ilacı yazdı bana almasam sorun olurmu cunku kan seviyeme bakmadı bile ben hamile olmadan önce kan seviyem cok yüksekti hatta doktorlar kan vermem gerktiği söylüyodu ve suana kadar da kanımla ilgili bir şey yaşamadım gebeliğimde alıp kullanmalımıyım bebeğemi banamı yararı var kullanmasam ne kaybederım yardım ederseniz sevinirim🤰