Kızlar çok agır grıp oldum malesf . Hıc bişiy yıyıp ıcemıyorum . İlacta kullanamıyorum malesf . Bende 2 gundur gunde 1 kez nane lımon cok az karaabiber pulbıber atıp ıcıyorum . Bizim bir akrabadan duydum nane düşük yaparmış . Bian beni korku aldı bu konuda bılgısı olan var mı . Buarada 14 haftalık hamıleyim