Kesinlikle Ayhan yükselen. Hamileliğimin en büyük şansı böyle bir doktor ile tanışmış olmak sanırım. İlk gebeliğim boş gebelik oldu 1 yıl önce hemen arkasından ikinciye hamile kaldım ve kürtajmi o doktor yapmasına rağmen travma oluşturmadan aynı kişiye gittim başkasına guvenemedim. Her türlü duruma açık aşırı kibar ve konuşurken bile ben tecrübeyim algısı veren bir doktor. Yani sanırım arkadaşım ablam annem hepimiz ordayız :) ilk hafta telini almıştım birazda eski hastası gibi olduğum için mi bilmiyorum hemen verdi. Adama yediğim meyveden içtiğim çaya kadar yazıyorum ve büyük bir sabirla ve kibarlikla karşılık veriyor :)