perihankrkya Mom72727 33 haftalık olucam şükür bitti sadece bebek arabamız kaldı 😊 birde bebişin odasını kurduk mu tamam dir
Mom72727 yumukeller Amin canım. Gittim hallettim bugün her şeyi 🤭 ıvır zıvırları da internetten alıcam 😊
Mom72727 Rezoo benim hiç sıkıntı olmadı ya ebebek konusunda 🤭 Hayırlı olsun canım güle güle kullansınlar inşallah bende hallettim kıyafetleri 🤗
Burcuyildiz Sevendays bugun ilk defa işe çağırıldım, özel araçla gittim, İstanbul Esenyurt tan geçtik, şok oldum, kimseeee ya kimse maske takmıyordu, bence Esenyurta ait hastalık tablosu yapılsa çoğu burdan çıkacak, cok rahatlardı, ben rahatsız oldum