Kızlar bebeğim doğalı 15 gün oldu topuk kanı almışlardı değerlerin bir tanesi yüksek çıkmış kistik fibrozis denen bi hastalık ebe endişelenmeyin bazı bebeklerde ilk testte yüksek çıkıp sonra duzelebiliyor böyle yanlışlıklar olabilir dedi ama korkuyorum tekrar topuk kanı istediler başına gelen varmı tabiki alnimiza yazildiysa yaşayacağız ama lohusalık döneminde insan hassas oluyor ne olur bana yardımcı olun