Merhaba arkadaslar, anneler ve anne adayları
Bugun sorumu annem için soracağım.
Annem yaklaşık 2 yildir menopoza girmeye çalışıyor. Sürekli olarak rahim kalinlasmasi yasiyor. Daha once vajinal islem ile kazidilar ve parcasi patolojiye gitti.cok sukur temiz ckti. Şimdi yine kanaması basladi. Benim kendi doktoruma gitti ve Primolut-N vermiş. Menopoz doneminde bu ilacin kalinlasmaya sebep olup olmadığını bilen var mi ? 🧿