35haftalık oldum hala doktora karar veremedim Emine Zeynep hanıma gidiyorum ama pek memnun kalmdm pozitif biri ama normal doğm yanlısı değil gibi geldi bana lütfen gidenler gerçekten memnun olduğu doktoru yazabilir mi😔 burcu hanım dşnda ve şehruz hanm da aynı şekilde