Zeynepoz ben Fatmanur hanıma gidiyorum 27 haftaligim memnunum sadece telefon. Numarası paylaşmıyor mail atıyorsunuz müsait olunca dönüyor tabi acil birşey varsa ulaşamamak kötü ama diğer türlü ben memnumum ilgili tatlı dilli ama doğumu bilmiyorum ondan sormak istedim